https://gateway.trip.ir/api/

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای خارجی ایران ایر تور

به روز رسانی: 01 خرداد ، 1400 بخشنامه ها

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای خارجی ایران ایر تور

شرایط پذیرش مسافران ورودی و خروجی در پروازهای مسیر دبی شرکت هواپیمایی ایران ایر تور 

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای مسیر امارات(دبی) شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در حال حاضر به صورت زیر است:

  1. مسافرانی که با ویزای توریستی عازم امارات می باشند باید بلیت هواپیما رفت و برگشت تهیه کنند. بدیهی است در صورت نداشتن بلیت برگشت از پذیرش در فرودگاه مبدا ممانعت کرده و هزینه های بلیت بر عهده مسافر خواهد بود. این دستورالعمل برای مسافرین با ملیت اماراتی و اشخاصی که دارای اقامت می باشند مستثنی است.
  2. کلیه مسافران عازم امارات باید جواب منفی تست PCR با اعتبار حداقل 72 ساعت مانده به پرواز تهیه کرده و به صورت پرینت کاغذی با مهر و امضا همراه خود داشته باشند.(جواب تست می بایست به زبان انگلیسی بوده و هرگونه ارائه جواب تست به صورت پیامک، تصویر و ... قابل قبول نیست) مسافران زیر 12 سال جهت ورود به امارات ملزم به ارائه تست PCR نیستند.
  3. گواهی عدم ابتلا به بیماری کرونا بصورت PCR دارای QR code مورد قبول می باشد و ارائه تست های خانگی و آنتی بادی مورد قبول نیست.
  4. مسافران با اهلیت اماراتی هنگام خروج از ایران ملزم به ارائه تست کرونا نبوده و در فرودگاه امارات تست گرفته خواهد شد.
  5. از تمامی مسافران بعد از ورود به فرودگاه امارات تست PCR گرفته خواهد شد و مسافرین ملزم به رعایت قرنطینه تا اخذ جواب می باشند. که در صورت مثبت بودن نتیجه تست قرنطینه خواهند شد و هزینه تماما بر عهده مسافر خواهد بود.
  6. مسافرانی که حتی قصد اقامت در امارات متحده عربی را نداشته و از فرودگاه های امارات به سایر کشورها ترانزیت خواهند شد نیز ملزم به ارائخه تست PCR با اعتبار حداقل 72 ساعت قبل از پرواز می باشند.
  7. مسافرانی که طی 14 روز قبل از به امارات به کشورهای هند، نیجریه و آفریقای جنوبی سفر کرده اند اجازه استفاده از پرواز به مقصد امارات را ندارند. اما برای اشخاص با اهلیت امارات بلامانع است.
  8. پر کردن فرم خوداظهاری مسافر قبل از ورود به امارات اجباری است
  9. کلیه مسافرانی که متقاضی ورود به ایران هستند. ارائه گواهی عدم ابتلا به کرونا با اعتبار حداکثر 96 ساعت قبل از پرواز به زبان انگلیسی و در صورت ارائه به زبان غیر انگلیسی، ممهور به مهر وضعیت سلامت توسط بخش کنسولی نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور مبدا، الزامی است.
  10. مسافرانی که بیش از 96 ساعت از آخرین تست PCR در خارج از ایران اقامت داشته باشند باید جهت ورود به ایران تست مجدد PCR تهیه نمایند. مسافران زیر 8 سال از این قاعده مستثنی هستند.
  11. برای کلیه مسافران ورودی به ایران تکمیل فرم های خود اظهاری و تعهدنامه مسافر الزامی است.
  12. ارائه تست PCR از کلیه آزمایشگاه ها و مراکز مورد تایید وزارت بهداشت ایران قبول می باشد.
  13. کلیه پروازهای ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه دبی، در ترمینال 2 انجام خواهد شد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc