https://gateway.trip.ir/api/

جاهای دیدنی سوچی را بشناسید

به روز رسانی: 26 دی ، 1401 راهنمای سفر

جاهای دیدنی سوچی را بشناسید

جاذبه های دیدنی سوچی

جاهای دیدنی سوچی که به )ریویرای( روسیه معروف است، غروب خورشید تحسین برانگیز و محیطی مناسب برای قدم زدن در سواحل درخشان را ارائه می‌ دهد. 
حومه شهر آبشارهای زیادی وجود دارد که می‌ توانید زیبایی آن‌ ها را در کنار چشم اندازهای عالی مشاهده کنید این شهر به تازگی شهرت زیادی پیدا کرده است زیرا شهر میزبان المپیک زمستانی در سال ۲۰۱۴ بود. 

ساحل سوچی

شنا در دریا به طور کلی از اوایل تابستان تا سپتامبر بسیار راحت است، اگرچه مردم محلی و بازدید کنندگان هم در بهار و هم در اواخر پاییز از شنا کردن لذت می ‌برند. اگرچه سواحل سوچی بیشتر از شن و ماسه تشکیل شده‌ اند، اما در سرد ترین ماه‌ها بسیار محبوب هستند شما می توانید در دریای سیاه غواصی کنید. 

دیدنی های سوچی

ما در ادامه می خواهیم شما را با چند مورد از دیدنی های سوچی آشنا کنیم پس با ما همراه باشید: برای خرید بلیط هواپیما سوچی می توانید از طریق سایت تریپ با ما در ارتباط باشید.

باغ گیاهشناسی سوچی

باغ گیاهشناسی سوچی

باغ گیاه ‌شناسی سوچی

باغ‌ های گیاه‌ شناسی سوچی محل زندگی بیش از ۲۰۰۰ گیاه، درخت و گل عجیب و غریب در ۱۲۰ هکتار زمین زیبا از پارک است. 
این باغ در دامنه تپه‌ ای در جنوب شهر قرار دارد شما می ‌توانید با پای پیاده یا از طریق تله کابین به آن برسید که برای چشم‌ انداز شهر ایده آل است. 
باغ گیاه شناسی علاوه بر رنگ‌ های دلپذیر، دارای فواره‌ها و طرح‌ های معماری نیز می ‌باشد  برخی از آن‌ها به زمانی برمی گردد که برای اولین بار در اواخر دهه ۱۸۰۰ تاسیس شد. 
این منطقه به بخشهای مختلف جغرافیایی تقسیم شده است، هر کدام شامل گیاهان و درختان از قسمت خاصی از جهان است اطمینان حاصل کنید که به قله باغ بروید تا از چشم اندازهای شهر و دریای سیاه اطراف آن به طور کامل دیدن کنید. 

اسکی در کراسنایا پولیانا

اگرچه سوچی به عنوان یک تفریحگاه ساحلی محبوب است، اما برای فعالیت های ورزشی زمستانی مانند اسکی نیز شهرت دارد. فصل اسکی ایده آل از دسامبر تا آوریل متغیر است که هر سال متفاوت است. 
پس از المپیک زمستانی ۲۰۱۴، کراسنایا پولیانا شاهد هجوم مضاعف گردشگران بود. این منجر به ارتقاء اقامتگاه‌های جدید در منطقه با استانداردهای بین المللی مانند رزا خوتور شد. 
یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته سوچی غارهای آن است. می ‌توانید غارهای باشکوه Vorontsovskaya را کاوش کنید گردشگران می‌ توانند فقط تا ۵۰۰ متر حرکت کنند اما مأیوس نشوند زیرا حتی این مقدار از تماشای این غار شما را افسون می ‌کند. 

شهربازی سوچی

شهر بازی نیوآدلر سوچی

شهر بازی نیو آدلر سوچی

می توانید دوچرخه کرایه کرده و در نیوآدلر گشت و گذار کنید این مکان مهمترین قطب گردشگری در سوچی است زیرا فرودگاه بین المللی سوچی در اینجا واقع شده است. با المپیک زمستانی در سال 2014 ، این مکان در بین گردشگران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. 

کوه آخون

کوه آخون که بین رودخانه های خوستا و ماتسستا قرار دارد، با ارتفاع حدود 663 متر به عنوان بلند ترین نقطه ساحلی سوچی در نظر گرفته می شود. 
شما می توانید از بالای برج  که در سال  1936 شبیه به رومانسک ساخته شده دیدن کنید و از نمای پانورامای شهر شامل ساحل دریا و کوه های پوشیده از برف لذت ببرید پس از گشت و گذار در منطقه، می توانید در کافه برج برجسته شده و از منظره بالای کوه لذت ببرید.

ویلای استالین در سوچی

خانه بزرگ استالین به روی عموم باز است او اغلب از این مکان دیدن می کرد و معمولاً با رهبران سیاسی آن دوره ملاقات می کرد. 
امکانی برای اجاره اتاق در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد تا بتوانند روح واقعی کمونیسم روسیه در گذشته را تجربه کنند. در طبقه پایین موزه کوچکی وجود دارد که آثار مومی و وسایل شخصی استالین را به نمایش می گذارد.

فواره آوازخوان سوچی

فواره آوازخان سوچی

فواره های آواز خوان 

این جاذبه سوچی بدون شک یکی از پربازدید ترین مکان های این شهر است. فواره ها در سال 1970 ساخته شدند و درست در مقابل گالری تجاری سوچی قرار دارند. متأسفانه فواره ها فقط زمانی فعال هستند که هوا گرم است و معمولاً زمانی که هوا شروع به تاریک شدن می کند.

دریاچه ریتسا

این دریاچه بزرگ و کاملاً نفس گیر است ریتسا توسط تپه های سبز و گیاهان زیبا احاطه شده است. این فرصت را خواهید داشت که از میان آبشارهای کوچک عبور کرده و در کنار ساحل قدم بزنید و از مناظر دیدنی لذت ببرید. این دریاچه در ارتفاع 950 متری از سطح دریا قرار دارد و بهترین مکان ها را برای عکس گرفتن در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

غارهای  Vorontsovskaya در سوچی

اگر از اسکی و شنا در دریا خسته شده ‌اید، نگران نباشید زیرا گزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد که می ‌توانید انتخاب کنید. سوچی دارای مکان های فراوانی برای علاقه مندان به طبیعت است. 

33 آبشاردیدنی های سوچی

بدون شک این مکان از دیرباز مورد ستایش طبیعت بوده است شهر سوچی مملو از شگفتی های متعدد است که در میان آنها می توانید مکانی به نام 33 آبشاررا بیابید که چشمگیرترین آن مجموعه ای از شگفتی های طبیعت است. 
بلندترین آن تنها 10 متر است، با این حال همه این آبشارها بسیار زیبا هستند، به خصوص زمانی که برف در ماه اسفند شروع به آب شدن می کند آن را از دست ندهید زیرا هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

باغ ژاپنی در سوچی روسیه

باغ ژاپنی سوچی در سال 1892 ساخته شد این یک جاذبه دیدنی در سوچی است. این پارک سبز با حجم عظیمی از گیاهان عجیب و غریب مختلف فضایی آرام و دلپذیر دارد. منظره پانوراما از دریا و ساحل را از طریق تله کابین محلی از دست ندهید.

تور سوچی

بندر سوچی

تور سوچی

سوچی یکی از جنوبی‌ ترین شهرهای روسیه است که در ساحل دریای سیاه تقریبا ۱۰۰۰ مایلی جنوب مسکو واقع شده است. این شهر شلوغ‌ ترین تفرجگاه ساحلی روسیه است و سالانه بیش از ۴ میلیون بازدید کننده را به کوه‌ها و سواحل وسیع خود جذب می ‌کند.
 این شهرت شاید به خاطر میزبانی المپیک زمستانی در سال ۲۰۱۴ مشهور باشد. هر ساله تورهای زیادی برای بازدید از این شهر زیبا برگزار می شود و گردشگران با خرید بلیط هواپیما چارتر از سراسر جهان به دیدن این شهرمی آیند.

غذاهای سوچی

از شیرینی‌ های لذیذ گرفته تا غذاهای تند، میزبان المپیک زمستانی شاید یکی از معدود شهرهای روسیه باشد که غذاهای منحصر به فرد و چند فرهنگی خود را دارد از فرصت منحصر به فرد خود برای آزمایش طعم کامل غذاها در سوچی استفاده کنید. 

کباب سوچی

همانطور که همبرگر کبابی برای آمریکایی ‌ها مناسب است، کباب‌ها برای روسیه نیزاست. این تقریبا یک ایده ملی است به درستی می‌توان کباب‌ها را پادشاه غذاهای سوچی نامید این مکعب‌های گوشت را به روش خاصی کباب می کنند، روی کباب پزمی گذارند و سپس روی آتش باز سرخ می‌ کنند.

سوپ سولیانکا سوچی

سلیانکا به سبک گرجی برای کسانی است که آن را گرم و تند دوست دارند درست می شود این سوپ مغذی، غلیظ، دلچسب و طعم دار، دومین غذای مورد علاقه بعد از کباب در همه مراکز غذا خوری سوچی است. 
سلیانکا از برش‌های دلخواه گوشت تهیه می‌ شود که چند ساعت پخته می‌ شود، سپس پیاز، هویج، سیر، گوجه فرنگی و فلفل اضافه می‌شود. 
کسانی که غذاهای تند دوست دارند می‌توانند آجیکا (سس قرمز تند) را در کنار آن بخورند. 

غذای دریایی

اگر گوشت نمی‌خورید، غذاهای تند را دوست ندارید و به طور کلی غذای سبک ‌تر را ترجیح می ‌دهید، باز هم چیزی را پیدا خواهید کرد که با سلیقه شما مطابقت داشته باشد. 
در زمستان، البته، تنوع غذاهای دریایی به همان اندازه خوب است، اما بسیار محتمل است که به اندازه کافی خوش شانس باشید که طعم غذای معروف دریای سیاه، صدف و راپانا را بچشید.
 در تمام طول سال می‌ توانید از ماهی سلطنتی قزل آلای کهربا یا رنگین کمان، ماهیان خاویاری و استرلت لذت ببرید. خاویار قرمز و سیاه در سوچی اصیل است زیرا درست در منطقه آدلر سوچی، در مزرعه ماهی قزل آلا تولید می ‌شود. 

خاچاپوری غذای سوچی

خاچاپوری

خاچاپوری غذای سوچی

یکی دیگر از شاهکارهای غذاهای گرجی که هنوز در سوچی غالب است خاچاپوری می باشد. خاچاپوری یک غذای سنتی گرجی از نان پر از پنیر است. نان را می ‌توان به روش‌های مختلف شکل داد. 
اگر خود را در سوچی می ‌بینید، مطمئناً باید خاچاپوری قایقی شکل را امتحان کنید این شکل سنتی با کره، تخم مرغ خام و پنیر پر شده است.  اگر سرآشپز خاچاپوری را بپزد، موفقیت ‌آمیز تلقی می‌ شود قایق خاچاپوری را باید با دستان خود بخورید، گوشه‌ ها را بچرخانید و آن‌ها را در پر کردن پنیر، روغن و تخم مرغ فرو ببرید. 

سوالات متداول در مورد جاهای دیدنی سوچی

آیا سوچی ارزش بازدید دارد؟
سوچی معروف ترین استراحتگاه ساحلی روسیه است. اما سوچی با نزدیک به 500 هزار هکتار جنگل، چندین منطقه حفاظت شده، پارک های طبیعی، 30 باغ گیاه شناسی، آبشارها و غارهای متعدد، کوه های قفقاز و دریای سیاه گرم، مقصد مناسبی برای هر کسی است که عاشق طبیعت و فضای باز است
سوچی روسیه به چه چیزی معروف است؟
سوچی به دلیل مزارع چای خود، که در شمال اروپا واقع شده است، به خاطر پرورش دهنده چای  که اولین شهری بود که در سال 1901 انواع چای متناسب با آن آب و هوا را تولید کرد، مشهور است. بنابراین، روسیه با نام تجاری چای خود را با طعم خاص منحصر به فرد دریافت کرد.
چرا سوچی اینقدر محبوب است؟
سوچی در میان شهرهای بزرگ روسیه منحصر به فرد است زیرا دارای برخی از جنبه های استراحتگاه نیمه گرمسیری است. جدا از کوه‌های دیدنی قفقاز، سواحل سنگ ‌ریزه ‌ای و شنی، این شهر با پوشش گیاهی نیمه گرمسیری، پارک‌ های متعدد، بناهای تاریخی و معماری فوق‌العاده استالینی، مسافران را به خود جذب می‌ کند.
آیا سوچی گرمسیری است؟
سوچی که در کنار آب های شیری دریای سیاه قرار دارد، به دلیل ترکیب آب و هوای استوایی با دسترسی سریع به کوه های پوشیده از برف به یک مکان زمستانی زیبا شناخته شده است. این شهر تفریحی در طول بازی‌ های المپیک زمستانی 2014 مرکز توجه جهانیان بود، اما چیزی بیش از یک میراث ورزشی برای ارائه دارد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc